Reklama

Polska

ŚDM: kampania „Młodość to stan ducha” strzałem w dziesiątkę

„Odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna” – tak kampanię promocyjną Małopolski „Młodość to stan ducha” ocenia Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. O sukcesie świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie.

[ TEMATY ]

ŚDM w Krakowie

Mazur/episkopat.pl

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

„Billboardy, citylighty i komunikacja miejska, portale społecznościowe i oficjalny fanpage, spot telewizyjny a nawet specjalna taksówka – każdy ze sposobów był dobry, aby przekonać pielgrzymów przyjeżdżających do Małopolski na Światowe Dni Młodzieży, że „Młodość to stan ducha”. Przysłowiowym strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł, by twarzą kampanii został 86-letni benedyktyn, ojciec Leon Knabit” – mówią twórcy kampanii z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

O sukcesie kampanii promocyjnej Małopolski, która towarzyszyła Światowym Dniom Młodzieży świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie. „Samą kampanię określić można w kilku słowach: odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna, ale dzięki temu dotarła do odbiorców w każdym wieku i pokazała, że w Małopolsce można być młodym przez całe życie” – twierdzi UMWM.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Wizerunek ojca Knabita ubranego w małopolskie czerwone korale i koszulkę Keep Calm and Ora et Labora można było zobaczyć na ponad 150 różnych nośnikach w całej Małopolsce – m.in. na lotnisku w Krakowie-Balicach i na Dworcu Głównym w Krakowie. Szacuje się, że słowa ojca Leona Knabita: „Trzeba mieć serce jak tramwaj, otwarte dla wszystkich” na trzech krakowskich tramwajach i dziesięciu autobusach zobaczyło w sumie trzy miliony osób.

Reklama

Dzięki akcji specjalnej „Podróż za jeden uśmiech”, każdy komu udało się złapać specjalną taksówkę mógł podróżować po ulicach Krakowa w towarzystwie znanego zakonnika. Snapy z tej akcji wyświetlono 45 tys. razy.

6 mln wyświetleń zanotowały posty kampanii na polskim fanpage’u Małopolski, a najlepsze cytaty ojca Knabita były także obecne na profilu Światowych Dni Młodzieży, w dziewięciu oficjalnych językach ŚDM (angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, rosyjskim, ukraińskim i polskim).

Podczas 14-dniowej emisji w TVN oraz 5-dniowej emisji w TVP spot promocyjny obejrzało w sumie 35 milionów osób.

Spot można zobaczyć także na YouTube, gdzie znajdują się również filmiki dokumentujące zmagania pielgrzymów z różnych stron świata mierzących się chociażby z nazwami małopolskich miejscowości: Trzyciąż, Murzasichle, Bukowina Tatrzańska. Goszczący w Małopolsce odpowiadali także na pytania specjalnego quizu: „W Małopolsce wychodzimy na...?” czy „Kto zabił smoka?”. Filmy w serwisie YouTube wyświetlono ponad 130 tys. razy.

„Kampania Małopolski udowodniła, że nawet wydarzenie o charakterze religijnym może być świetną okazją do tego, żeby promować region, wychodząc przy tym poza ramy i schematy” – komentuje kampanię „Młodość to stan ducha” biuro prasowe UMWM.

2016-08-18 16:45

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Ich oczy wszystko mówią

Niedziela Ogólnopolska 23/2016, str. 48-49

[ TEMATY ]

film

ŚDM w Krakowie

Plakat filmu „Zerwany Kłos” w reżyserii Witolda Ludwiga

Plakat filmu „Zerwany Kłos” w reżyserii
Witolda Ludwiga

Zakończyły się ostatnie zdjęcia do filmu „Zerwany Kłos”, który przedstawia losy bł. Karoliny Kózkówny. Premierę zaplanowano w Toruniu przed Światowymi Dniami Młodzieży. To historia pokazująca sens cierpienia, przebaczenia oraz zwycięstwa miłości nad nienawiścią

Dwa lata temu młodzież z Torunia podjęła się realizacji filmowo-teatralnego spektaklu „Brat naszego Boga” Karola Wojtyły. Tym razem młodzi twórcy postanowili zrobić krok naprzód. Od ponad roku przygotowują film fabularny przedstawiający historię życia polskiej błogosławionej z okolic Tarnowa.
CZYTAJ DALEJ

Leon XIV: mieć nadzieję to uczestniczyć

2025-12-06 10:59

[ TEMATY ]

Leon XIV

Vatican Media

„Bóg, który stał się człowiekiem, spotyka nas w sytuacjach każdego dnia. W problemach i w pięknie świata Jezus nas oczekuje i angażuje nas, prosi, abyśmy działali wraz z Nim. Dlatego właśnie nadzieja oznacza uczestnictwo!” - powiedział Ojciec Święty podczas dzisiejszej nadzwyczajnej audiencji jubileuszowej.

Na wstępie papież przypomniał, iż Adwent uczy nas rozpoznawania obecności Boga i przygotowuje na Jego powrót. Oczekiwanie chrześcijańskie nie jest bowiem bierne: Boże Narodzenie ukazuje Boga, który angażuje ludzi, dlatego nadzieja oznacza uczestnictwo. Jako „pielgrzymi nadziei” mamy działać, a nie tylko czekać - zaznaczył.
CZYTAJ DALEJ

Wigilijna świeca Caritas

2025-12-06 19:11

CAL

Wraz z pierwszą niedzielą Adwentu ruszyła dystrybucja świec Caritas w ramach Wigilijnego Dzieła Pomocy Dzieciom.

Każdy może zapalić świecę Caritas na stole wigilijnym i włączyć się w dzieło pomocy dla tych, którzy najbardziej jej potrzebują. Świecę można nabyć w każdej parafii lub w sekretariacie Caritas Archidiecezji Lubelskiej (al. Unii Lubelskiej 15 w Lublinie).
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję