Reklama

Wiadomości

LINK4 z nagrodą Kantar 2022 za efektywną komunikację marki

Firma LINK4 została uhonorowana prestiżową nagrodą Kantar Polska. Wyróżnienie przyznawane jest za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej.

[ TEMATY ]

LINK4

Materiał prasowy

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. W imieniu spółki LINK4 nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu.

– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – mówi Patrycja Kotecka.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 znane jest ze swej serii wielokrotnie nagradzanych przebojowych reklam. W zeszłym roku wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4 w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. W tym roku szykuje się kolejna porcja ubezpieczeniowych hitów, ale jakich to na razie tajemnica.

– Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.

Nagroda Kantar przyznawana jest za najskuteczniejszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.

2022-04-28 09:47

Oceń: +1 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Zbieraj dodatkowe punkty z aplikacją ORLEN VITAY i ubezpieczeniem w LINK4. Wymienisz je na świąteczne prezenty

[ TEMATY ]

Orlen

LINK4

Adobe Stock

Święta tuż-tuż. Pod choinką nie może zabraknąć prezentów. Świetne pomysły na upominki dla każdego znajdziemy na stacjach ORLEN i w aplikacji ORLEN VITAY. Produkty możemy rabatować lub uzyskać w nagrodę za punkty. Teraz jest okazja, aby solidnie zasilić nasze konto. Wystarczy kupić ubezpieczenie w LINK4.

Dla każdego, coś pięknego. Od gonitwy za gwiazdkowymi prezentami dla naszych bliskich, może naprawdę rozboleć głowa. A przecież jest jeszcze tyle innych pilnych spraw, które musimy załatwić. Nie wszystkim wystarcza na to czasu, energii i pomysłów.
CZYTAJ DALEJ

Awaria samochodu Leona XIV

2025-10-07 12:49

[ TEMATY ]

Papież Leon XIV

Vatican Media

Nawet następcy św. Piotra nie zawsze wszystko idzie gładko: jak poinformowała we wtorek włoska agencja informacyjna ANSA, samochód Leona XIV nie chciał zapalić. Samochód miał zawieźć zwierzchnika Kościoła do Castel Gandolfo, gdzie papież w ostatnich tygodniach regularnie przyjeżdża w poniedziałkowe wieczory, aby spędzić tam noc i dzień.

Awaria samochodu tylko na krótko opóźniła papieską podróż. Jak podała agencja ANSA, po kilku chwilach papież wsiadł do samochodu towarzyszącego. Bagaż również został szybko przeniesiony.
CZYTAJ DALEJ

X edycja Akademii Liderów

2025-10-08 11:23

[ TEMATY ]

Fundacja świętego Mikołaja

Akademia Liderów

Akademia Liderów 2025

Materiał prasowy

Kinga Niemiec i Wiktoria Ratajcza

Kinga Niemiec i Wiktoria Ratajcza

Fundacja Świętego Mikołaja realizuje po raz 10. Akademię Liderów dla młodzieży, która chce zmieniać świat na lepsze. Dwie absolwentki programu właśnie nominowane do prestiżowej nagrody Młoda Polka!

Od okrągłej dekady, w ramach programu Akademii Liderów, Fundacja Świętego Mikołaja kształci młodych ludzi gotowych działać i aktywnie zmieniać swoje otoczenie. W ramach programu młodzież przeprowadziła już ponad 220 autorskich projektów społecznych. Młodzi aktywiści – uczniowie szkół ponadpodstawowych organizują właśnie w różnych częściach Polski własne, autorskie przedsięwzięcia, takie jak np. Karolina z Grudziądza, która prowadzi grę miejską, w której można doświadczyć wyzwań życia osób z niepełnosprawnościami, czy jak Basia i Maks z Kalisza, którzy prowadzą międzypokoleniowe warsztaty artystyczne, czy Karol i Krzysiek z Elbląga, którzy za pomocą klocków opowiadają młodszym kolegom o historii II Wojny Światowej.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję